Dažniausiai užduodami klausimai

  • 1. Ar galima grąžinti prekęs, įsigytas www.prekyba.screenshop.lt el. parduotuvėje?

    Taip, naujas/nedefektuotas prekęs galite grąžinti, jei laikomasi Lietuvos Respublikos Įstatymuose numatytos tvarkos ir įmonės UAB Dami Digital taisyklių. Plačiau skaitykite ČIA. Pirkdami mūsų el. parduotuvėje patvirtinate, kad sutinkate su grąžinimo sąlygomis.

    2. Ar galima grąžinti naudotas/defektuotas prekęs, įsigytas www.prekyba.screenshop.lt el. parduotuvėje?

    Visos naudotos ar defektuotos prekės pas mus yra patikrintos ir pagal tai detaliai aprašytos kiekvienos prekės aprašyme (buklė, matomi pažeidimai ir t.t.) - todėl naudotos prekės grąžinimas negalimas.

    Jei naudotos ar defektuotos prekės aprašyme nebuvo nurodyti tam tikri trūkumai - prašome susisiekti su mumis: info@screenshop.lt arba telefonu +370 657 77226 ir nurodyti užsakymo numerį bei prekės trūkumus. Pirkdami mūsų el. parduotuvėje patvirtinate, kad sutinkate su grąžinimo sąlygomis.

    3. Kokie atsiskaitymo būdai galimi el. parduotuvėje www.prekyba.screenshop.lt?

    Jūsų patogumui, siūlome kelis atsiskaitymo būdus:

    1. Apmokėjimas naudojantis Paysera (bank link) sistema. Apmokant šiuo būdų ir pasirinkus savo banką, nukreipiama tiesiai į apmokėjimo puslapį, kuriame jums tereikia patvirtinti apmokėjimą

    2. Bankinis pavedimas. Užsakę prekę/-s ir pasirinkę šį atsiskaitymo būdą turesite atlikti mokėjimą į mūsų nurodytą sąskaitos numerį per 2.d.d. (nesulaukę apmokėjimo per nurodytą terminą - užsakymą atšauksime). Mokėjimo paskirtyje prašome nurodyti užsakymo numerį.

    3. Atsiskaitymas grynaisiais arba kortele kurjeriui pristatymo metu. Atvykus kurjeriui, galėsite atsiskaityti grynaisiais pingais arba kortele. (Jei mokėsite grynaisiais, pasistenkite turėti reikalingą sumą be grąžos)

    4. Atsiskaitymas už prekės atsiemant prekes mūsų įmonėje, adresu Neries krantinė 18, Kaunas.

    4. Kokie pristatymo būdai galimi, įsigijus prekęs el. parduotuvėje www.prekyba.screenshop.lt ?

    Jūsų patogumui, siūlome šiuos pristatymo būdus:

    1. Kurjerių tarnyba - pristatymas per 1-2 darbo dienas į Jūsų namus ar biurą visoje Lietuvoje išskyrus Neringą. 

    2. Prekęs galite atsiimti mūsų įmonėje, adresu Neries krantinė 18, Kaunas.

    5. Ar suteikiate parduodamoms prekės garantija?

    Naudotom/defektuotom prekėms garantijos nesuteikiame. Įsigijus prekę, reiktų įsitikinti ar ji atitinką aprašyme nurodytus defektus ar nusidevėjimą. Jei turite daugiau klausimų dėl naudotų/defektuotų prekių garantijos susisiekite su mumis! Naujoms prekėms suteikiamos garantijos, apie tai plačiau skaitykite ČIA.

    6. Ar prekiaujate naujais telefonais?

    Ne.