Garantija
-
Garantijos suteikimo ir aptarnavimo sąlygos.
1. Kokybiškos prekės nekeičiamos ir atgal nepriimamos.
2.Garantijos laikotarpiu vartotojas turi teisę į nemokamą telefono aparato taisymą, pateikus pirkimo dokumentą su nurodytu IMEI . SERIJOS numeriu arba užpildytą garantinio dokumento originalą su antspaudu ir sugedusį pirkinį. Pardavėjas turi teisę nevykdyti garantinių įsipareigojimų, jei pirkėjas nepateikė šiame punkte nurodytų dokumentų, arba jie nevisiškai užpildyti ar neįskaitomi.
3. Garantijos laikotarpiu naudotojas turi teisę nemokamai taisyti , išskyrus atvejus, kai buvo pažeistos telefono naudojimo taisyklės ar šių sąlygų nuostatos.
4. Nemokamas garantinis aptarnavimas atliekamas tik UAB “Dami digital” (SCREENSHOP.LT) techninio aptarnavimo taškuose Kaune, Vilniuje ir Klaipėdoje.5. Garantija netaikoma:
5.1 Jei pirkinys perdarytas ar pritaikytas naudoti ne pagal gamintojo nurodytas eksploatavimo sąlygas.
5.2 Dengiančioms dalims, mygtukams ir panašiai.
5.3 Jei gedimai atsirado dėl netinkamos eksploatacijos ar mechaninių pažeidimų.
5.4 Jei garantinę priežiūrą suteikė įgaliojimų neturintis ar gamintojo reikalavimų neatitinkantis techninio aptarnavimo centras.
5.5 Jei gedimas atsirado dėl veiksnių, nepriklausančių nuo pardavėjo (žaibas, ugnis, skysčiai, kintamosios srovės, trumpo jungimo ir pan.);
5.6 Jei gedimas atsirado dėl vartotojo kaltės ar neatsargumo;
5.7 Jei aparatas yra pažeistas, matomi smūgių/kritimo požymiai ant dengiančių dalių (telefono korpuso). Skilęs LCD ekranas ar stiklas, ir kiti mechaniniai pažeidimai;
5.8 Jei gedimo priežastis – drėgmės ar skysčių poveikis. Saugokite telefono aparatą nuo tiesioginio skysčio poveikio ir nuo drėgmės;
5.9 Jei pažeistas vidinis telefono pastoviosios atminties įrenginys, kuriame saugoma telefono darbui svarbi informacija bei serijinis telefono numeris;
5.10 Korpuso dalims, stikliukams, antenoms ir kitoms natūraliai nusidėvinčioms dalims.
5.11 Telefonams, dalims ir priedams, jeigu pirkinio savininkas nesilaikė vartotojo instrukcijose numatytų sąlygų.
5.12 Telefonams, dalims ir priedams, jeigu jie buvo naudojami netinkamai arba ne pagal paskirtį.
5.13 Telefonams, dalims ir priedams, jeigu jie nebeturi SCREENSHOP.LT garantinio lipduko – plombos, arba lipdukas – plomba yra pažeistas.
5.14 Telefonams, dalims ir priedams, jeigu aptikta mechaninių, cheminių arba drėgmės pažeidimų.
5.15 Telefonams bei jų dalims, jeigu aptinkami nekvalifikuoto / nekokybiško remonto pėdsakai (pažeistos jungtys ir panašiai)
5.16 Telefonams, dalims ir priedams dėl savaiminio susidėvėjimo.
5.17 Ekranams, jeigu ant jų yra įbrėžimų, įskėlimų, dėmių ar kito mechaninio poveikio pėdsakų.
5.18 Akumuliatoriams ir įkrovikliams, jei jie buvo neteisingai naudojami (taikytas netinkamas krovimo režimas, trumpinti gnybtai, jei telefonas buvo kraunamas įkrovikliu, nenumatytu naudojimo instrukcijoje);
5.19 Parduodamiems telefonams ar planšetėms su defektais.
6. Naudotų telefonų ar planšečių akumuliatoriams suteikiama 7 dienų garantija nuo pardavimo datos; Jeigu po kurio laiko sumažėjo baterijos talpa ar įkrautos baterijos darbo laikas, tai nelaikoma gedimu ar defektu.
7. Atliktas nemokamas aparato techninis aptarnavimas ar jo pakeitimas, garantijos laiko nekeičia;
8. Atsiradus gedimams garantiniu ir pogarantiniu laikotarpiu prašome kreiptis į artimiusią SCREENSHOP.LT saloną.
9. UAB “Dami digital” neatsako už paliktas SIM ir atminties korteles, taip pat už telefonuose, SIM bei atminties kortelėse laikomų klientų asmeninės informacijos saugumą.Garantinio aptarnavimo laikotarpiai:
1. Naujiems nešiojamų kompiuterių ekranams suteikiama 6 mėn garantija.
1. Naujiems ekranams be keitimo paslaugos suteikiama 1 mėn. garantija (keičiant naują ekraną mūsų servisuose suteikiama 6 mėn. garantija)
2. Naudotiems ekranams be keitimo paslaugos suteikiama 14 dienų garantija (keičiant naudotą ekraną mūsų servisuose suteikiama 1 mėn. garantija)
3. Naujoms baterijoms suteikiama 1 mėn. garantija.
4. Naudotoms baterijoms suteikiama 7 dienų garantija.
5. Naudotiems telefonams suteikiama 14 dienų garantija.